
Statut | Majątek | Godziny dyżurów | Ogłoszenia | Zarządzenia
Plan Pracy Szkoły | Programy i regulaminy | Rejestry, ewidencje, archiwa
Kontrole | Archiwum - Gimnazjum nr 18 | Zapewnienie dostępności
Deklaracja dostępności
Plan Pracy Szkoły | Programy i regulaminy | Rejestry, ewidencje, archiwa
Kontrole | Archiwum - Gimnazjum nr 18 | Zapewnienie dostępności
Deklaracja dostępności

Zarządzenie Nr 3/2017 w sprawie powołania komisji ds. brakowania dokumentacji niearchiwalnej w zasobach składnicy akt Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 53 im. Marii Skłodowskiej - Curie
w sprawie powołania komisji ds. brakowania dokumentacji niearchiwalnej w zasobach składnicy akt Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi Nr 53 im. M. Skłodowskiej - Curie w Częstochowie. (70kB)
metryczka
Wytworzył: dyrektor szkoły mgr Andrzej Szostek (18 grudnia 2017)
Opublikował: Beata Otocka (18 grudnia 2017, 22:36:00)
Podmiot udostępniający: Szkoła Podstawowa nr 53
Ostatnia zmiana: Beata Otocka (1 czerwca 2025, 17:23:33)
Zmieniono: aktualizacja
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 4845